YES !

Vilket underbart samtal jag fick idag från Västerviks bostadsbolag! Det kommer att flytta in ett nytt par i min lägenhet redan 1 april, vilket innebär att jag slipper att betala två extra hyror. Så innan den sista mars måste min lägenhet vara clean. I can do that! Känns trots allt lite sorgligt att verkligen lämna V-vik.. Vi hade en förbannat rolig tid där jag och min kära Rebecca (och ja, om inte Niclas, Sebastian och Fredrik hade funnits till hands hade vi nog gått miste om en hel del goda skratt)

Känns som att saker och ting börjar lösa sig nu och klumpen i magen blir allt mindre och mindre!

Imorgon ska jag ta mig till Telia och hämta ut ett nytt internet till min lappis. Så ni kan förmodligen se fram emot fler uppdateringar och kanske en bild eller två.

Sen har vi äntligen en anhängare till som följer med till Göteborg i april, Louise! Party weekend ♥

Sist men absolut inte minst vill jag tillägga att jag saknar brudarna sjuuuuuukt mycket, Life is hard. 


Over and out, nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0