my hair, big problem

Jag har verkligen inget speciellt intressant att tillföra här just nu, så skriver för skrivandets skull! Tjejen på bilden ovan hoppas jag ni känner till nu vid detta laget, en stor förebild för mig. Linda Hallberg, make up artist! När jag tittar på denna bilden blir jag ruggigt sugen på att bleka mitt hår. Är faktiskt blond ursprungligen så varför inte återgå till det? Och när vi ändå pratar om hår kan jag få klaga på hur mycket jag hatar mitt hår just nu! Senast jag klippte mig var i 25:e december och jag får inte klippa mig innan 16 maj igen! Jag brukar ha för vana att klippa mig var 6:e vecka för att hålla frisyren i trim, men nu snackar vi 5 månader. Redan nu har jag två centimeter über ljus utväxt som gör att jag ser halvt flintis ut, min dåvarande chokladbruna hårfärg är numera fis brun och min korta frisyr är inte så kort och frisyrig längre! Dagens i-landsproblem? Kan va! Anledningen till att jag inte får klippa mig är Olivia. Jag ska vara hennes hårmodell till ett gesäll prov, där hon ska göra en två stegs färgning och kapa minst två centimeter på hela håret. Så där rök min chans att spara till långt! Får nöja mig med gratis hår makeover i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Jenny Albertsson

Ohh what a problem, jag har inte heller klippt mig sedan den dagen :) Den som väntar på något gott......

2010-03-09 @ 00:16:34
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0