just another day



Kalla mig nörd om ni vill, men jag har verkligen fastnat för den nya serien Vampire Diaries! Kan vara för att de här snyggingarna är med, skulle tippa på det.

Och min själ kan inte vara lyckligare nu när Desperate Houswives börjat igen!

Nu börjar jag faktiskt få lite hemlängtan. Så funderar på att åka ner till Västervik snart så jag får det gjort! Sen kan jag fokusera på något jag borde gjort för länge sen, söka ett jobb. Livet är hårt..

Pratar med Johannes nån timme varje vecka och när jag gör det inser jag verkligen hur mycket jag saknar Oslo! Många som vill att jag flyttar tillbaka, men då blir det ändå att jag måste flytta hem igen innan augusti.. Så lika bra att vänta! Hade vart så kul och komma närmre min blivande syster dotter/son (vad det nu blir). Men bosätter  jag mig i Göteborg, som jag faktiskt vill göra så tar det bara nån timme till Oslo ändå.. Och som det ser ut nu ska min älsakde Josefin också flytta till Göteborg och det kommer bli awesome!!


Kommentarer
Postat av: Jenny Albertsson

BLOGGA OFTARE TACK.....

2010-03-08 @ 23:42:59
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0