kul i kupé


Jag trodde att dessa 18 timmarna på tåget skulle bli lika tråkiga som vanligt när man åker tåg, men denna gången blev det annorlunda! Har träffat två helt fantastiska tjejer och våran sovhytt är full med skratt. Det roligaste är att den ena tjejen ska till Gamleby, som ligger lite utanför Västervik! Så nu springer jag förhoppningsvis inte vilse i Stockholm när det är tågbyte! Haha.

Känns ganska tråkigt att åka ifrån Norrland nu på ett sätt! Har haft så sjukt kul, över förväntningarna. Det är så lugnt där uppe och man har inte alls samma press på sig som man har neråt landet, alla är så avslappnade! Ska definitivt hit till sommarn igen, fast då byter vi ut skoter med båt, termobyxor med bikini och den vinterbleka hyn med härlig solbränna. Sist jag var här var för sju år sen, så minnet från den sommarn är en aning försvunnet.

Ge mig sommar!

Kommentarer
Postat av: thilly

Nae jag är inte gravid,

Miste min pojke för 3 år sedan..

2010-03-25 @ 15:00:44
URL: http://thilly.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0