wild hangover

Igår började kvällen med skaldjurs buffé och drinkar, som över gick till en flaska vin, krogen, alldeles för många jägermeister och en hel drös med öl. Men jag hade sjukt kul och var inte hemma försen halv sex på morgonen! Folk vet hur man festar här uppe! Fick sova ca 3 timmar, sen kom Janne in och väckte mig med att frukosten står på bordet.. Hade planerat att ligga i soffan hela dagen, men blev övertalad av killarna att följa med på skoter tur samt grillning. Vilket jag inte ångrar det minsta för fyfan va kul vi har haft! Underbart väder ute med massor av sol. Eftersom att jag inte kände mig i rätt skick att köra en egen skoter åkte jag med Peter på hans sportskoter som går utav bara helv... Höll på att flyga av några gånger i farten haha, grymt kul! Ett härligt gäng på sex pers och eftersom att jag var enda tjejen blev det tjat om vem jag skulle åka med. Mitt val var givetvis den med snabbast skoter (nedre bilden) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0