so, so tired.

Nu har tröttheten slagit till efter allt mitt flängande kors och tvärs över landet! Ligger just nu i sängen och tänkte släpa mig ner till tv:n om ett par minuter. Har mått konstant illa i 6 dagar och har haft väldiga problem med att få i mig mat! Hatar att må illa. Kändes hur bra som helst att vara tillbaka i norrland och alla mina kläder m.m var på plats redan ett par timmar efter min ankomst! Imorgon kommer min kusin Ramona hit vilket ska bli hur kul som helst!

Idag har gjort adressändring (seg som vanligt), färgat hår+fransar+ögonbryn, lagt lite ansiktsmasker samt sytt. Lite b.u.s måste på denna gräsligt bleka kropp men det tar vi imorgon!

Igår såg jag New Moon (sa jag att jag var seg?), som jag har längtat! Bra film, men grymt besviken på slutet!! Kan vara för att jag ville att filmen skulle fortsätta i evigheter. Men nu är det bara till att acceptera läget och vänta på att uppföljaren kommer ut!

Måste bli bättre på att lägga in bilder för såhär kan jag inte fortsätta, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0