on the train again

Nu sitter jag här igen, på SJ:s natt tåg mot Luleå. Just nu är jag själv i hytten, vilket är galet skönt! Har så sjuukt mycket packning med mig - 3 gigantiska väskor + 3 lite mindre. Tur att det är direkt tåg och att jag har folk som möter mig när jag kommer fram! Fick iaf med mig 16 par skor, en del av mina kläder, det mesta av mina smycken och smink, tycker inte om att jag fick lämna massa hemma, men det får hämtas när tillfälle ges!

Jag tror jag gjorde att bra val att flytta upp. Men det får tiden hjälpa till att utvisa!

Hann inte träffa min underbara Farfar innan jag åkte.. Klump i magen!

Nu ska jag kolla om det finns några bra program jag missat, tidsfördriv.

Jag älskar min familj, tack för all hjälp ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du ska ändå bo där uppe din lyckost! Jag försöker med övertala min mr att vi ska te ume eller Lule, se hur de går! Isf får du iaf en ljungbybo nära om du skulle börja längta efter hålan :p hoppas din resa går bra:) snart är jag också äntligen i norrland!!:)

2010-03-29 @ 05:04:23
URL: http://missunpredictable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0