home sweet home

Vilken helg jag har haft! Kom som sagt till Västervik i torsdags, har bara ett ord för det - memories. Det var inte alls densamma utan Rebecca, Niclas, Fredrik och Sebastian! Ohno. Men nu är äntligen lägenheten borta ur mitt liv även om staden alltid kommer finnas i mitt hjärta.

Nu är jag hemma i Varberg igen och har precis unnat mig ett välbehövligt hemma spa. Jacuzzi, manikyr, pedikyr och kroppsvård sitter aldrig fel! Känner mig som en ny människa!

Men här stannar jag inte länge, imorgon åker jag tillbaka till Luleå och snön. Där kommer jag stanna till min utbildning börjar i slutet av juli. Efter långa diskussioner häromdagen om jobb kom vi fram till att det finns mer jobb där uppe - här nere finns noll. Trivdes faktiskt grymt bra där uppe även om hämlängtan slog mig i ryggen ibland! Givetvis kommer jag komma hem emellanåt, men när jag väl får ett jobb ska jag försöka jobba så mycket som det bara går! Efter tre månaders ledighet känner jag mig faktiskt lite rastlös, haha.

Nu tycker jag att mina naglar kan torka så att jag kan gå till sängs. Har faktiskt 18h tågresa framför mig imorgon - igen! (den sista långa resan på ett tag som tur är).

Nu ska jag pussa lite på mina söta småsyskon som ligger och sover sött i sina sängar!

PS. Ni glömmer väl inte ställa om klockorna inatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0