Gooodmorgon!

Nu är det cirka en timme kvar till min slutstation! Underbart!

Måste berätta om en sjuk sak som hände på tåget igår. Kommer ni ihåg att jag skrev om två tjejer jag mötte på tåget sist? En av dem, Vanessa, vi åkte tillsammans nästan ända till Västervik. Igår när jag skulle gå på toaletten på tåget, går det en tjej framför mig som var så sjuukt lik henne, men jag tänkte att det kan inte va hon på samma tåg igen! Men när hon vänder sig om så är det såklart hon! Så jag rusar fram och och knackar henne på axeln och jag kan säga att vi var lika chockade båda två av vad vi såg! Haha. Hon hade vagn 42, alltså vagnen innan mig men deras toaletter var ur funktion så hon gick till min vagn. Tänk om hon inte hade behövt det? Då hade vi förmodligen inte träffats igen på så kort tid. Sen satt vi i min kupé och pratade i en timmes tid! Har haft sån tur, det var bara jag och en tjej till i min kupé så vi har haft gott om plats hela resan. En annan sjuk sak är att jag har samma vagns nummer och samma plats nummer som sist jag åkte, oddsen på det?

Nu ska jag gå och köpa mig en kaffe så jag kan vara social när jag kommer fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0