fantastic

Har suttit ute på terassen en timme på förmiddagen och solat i linne! Galet skönt. Trots att det ligger metervis med snö på backen och det är minusgrader ute så kan man faktiskt bli solbränd utan att lägga sig i ett solarium! Är det lika fint väder hela helgen så kommer det förmodligen se ut som att jag vart på solsemester. Jag klagar inte!



Johannes: Den bästa lösningen; titta Egon djupt i ögonen. Lägg upp en fiskpinne jämte akvariet. Säg till honom: det här är den förra fisken som raveade när jag försökte sova. Sen tittar du han djupt i ögonen igen och sen går du därifrån.

 

haha!! humor på hög nivå! tänkte dela med mig av hela konversationen men vi har en väldigt speciell humor som förmodligen ingen annan förstår sig på!


Kommentarer
Postat av: Jenny Albertsson

Åhh jag vill också sola !!!!

2010-03-13 @ 10:26:33
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0