Dags för en uppdatering igen kanske.



Idag ringde jag samtalet som jag dragit ut på alldels för länge på, mest för att jag verkligen inte ville göra det! Men nu har jag gjort det. Jag ringde make-up studion och bad om att få flytta upp min utbildning till augusti. Så nu börjar jag 9:e augusti och går från 18-22 måndag-onsdag i 19 veckor! Priset var lite dyrare just då, med anledning av att de förbättrar på produkt innehållet. Inte mig emot! Och anledningarna till att jag valt att flytta upp utbildningen är många. Men det känns helt klart bättre!

Nu har jag och Elin planerat in att vi satsar på en helg i Göteborg i april istället för att åka ner till Ljungby. Och givetvis ska Josefin följa med! (Är det någon idé att fråga dig Emelie? ;)

Finns andra anledningar till att ta en tripp till Ljungby framöver, men vi får se.


Kommentarer
Postat av: Jenny Albertsson

Det tycker jag du gjorde rätt i gumman, tänk nu att du aksnke kan få dig ett sommarjobb, och jobba hela sommaren, men du söker väl jobb? :) puss

2010-03-02 @ 20:50:32
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no
Postat av: D

Så himla vacker är du min gamla vän / D

2010-03-02 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0