I have a dream

Jag förstår inte vart tiden tar vägen.

♥ Min supersöta lillasyster Janina konfirmerade sig i söndags vilket innebär att hon har kommit en stor bit på vägen i sitt liv! Hon är snart 15 år. Herregud, jag kommer ihåg när jag var i den åldern!

♥ Min enda och bästa storasyster är gravid i 5e månaden (hon som aldrig velat ha barn för då "förstör" man sin kropp), bara att inse att man inte kan vara en size 0 föralltid. Så glad för hennes skull!

♥ Pappa och Pia (pappas fru som praktiskt taget är som en andra mamma för mig då de träffades när jag bara var ett par år gammal) har börjat tänka på sig själva, vilket jag verkligen är glad för! De har ställt upp för oss barn i vårt och torrt och alltid ställt oss före allt annat! Bara Janina och Dennis som har några år kvar innan dom kan lämna boet.

♥ Vi 90:er tog studenten för exakt snart ett år sen, jag saknar den tiden över allt annat. Känns som att alla splittrat sig trots att vi innerst inne vet vart vi har varandra. Jag är här uppe, Rebecca är i N.J, Elin bor i Sala, Josefin bor i Växjö, Emelie har pojkvän (säger väl allt? :P) och Louise är kvar i Ljungby! Rebecca kommer iaf snart hem och jag flyttar neråt landet om ett par månader igen.

♥ Min mamma ska gifta sig! På en alptopp i Österrike nu i sommar, så där ska spenderas en vecka. Kommer bli ett superfint bröllop!

Min största och (just nu) enda dröm är att gå make-up artist utbildningen, jobba med det jag älskar, sen gå en nagel utbildning för att breda ut mina kunskaper och toppen på det - öppna min egen salong/butik! (bli rik och ekonomiskt oberoende på det också haha)!

Jag vill inte komma på mig själv om 30 år att jag inte gjort något med mitt liv, att jag inte förverkligat några av mina drömmar. Meningen med livet är i princip att jobba - äta - sova. Men varför inte jobba med det man drömt om, äta vad man vill, sova på moln varje natt och tänka på allt man åstadkommit i sitt liv, vilken fin familj man har och hur lycklig man är! (Nu menar jag inte att livet bara handlar om pengar och statusprylar utan att man förverkligar sina drömmar!)

Vääldigt luddigt inlägg men jag hoppas ni förstår principen!

Det finns inget hellre jag hade velat göra nu än att åka hem och krama om min familj ♥

Nu ska jag gå ut och gå en runda till med hunden sen duscha! Det är bra att vara hundvakt, massa extra motion =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0