strike a pose elvis

Jobba jobba jobba! Love it or hate it. Det är bara pengar i mitt huvud nu! Ju mer desto bättre.

Helgen var helt galet rolig! Jag, Sofie, Peppe, Ville och Krille åkte ut med båten, solade, fiskade, ölade, grillade, åkte ut till öar, doppade fötterna i havet, kastade macka, myste i stugan osv. Fiske gudinna som jag är fick jag en gädda på 2,5kg, haha äckligt! Har så sjukt många myggbett att jag snart inte står ut! Badar i salubrin.. Myggen är hemska här!

 

På torsdag blir det förmodligen en tripp till Hedenäset där jag ska möta upp Anna. Ska vara hennes hårmodell då hon ska delta i tävlingen "årets frisör"! Kommer bli färgning, klippning och extensions. Ska bli kul och se vad hon hittar på =)


Kommentarer
Postat av: Chrill Bill

Sug mig från sidan, gott folk! Den här damen sen jävligt bra ut!

2010-06-15 @ 17:41:01
Postat av: Lisa

Håller med dig, myggen är verkligen hemska här!! Dem biter överallt å genom allt :P Gaah!



Kul med hårgrejen! Glöm inte bilder, kul å se :D

2010-06-15 @ 18:09:31
URL: http://missunpredictable.blogg.se/
Postat av: Anonym

Whaaaat?! Min gammelmormor bor I hedernaset!! Farmor ar begravd dar! Fan va avis jag ar pa att du ska dit!!! :(

2010-06-15 @ 18:44:03
URL: http://labelsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0