54 DAYS


Jag är världens gladaste! Fick en underbar nyhet tidigt i morse från Pappa och Pia - min utbildning är betald! Jag har vart så orolig hur jag ska göra eftersom mina löner inte hinner komma innan den ska vara betald, så de var snälla och lånade ut pengarna till mig! Är så lättad,  glad och vill bara hem och krama om dem nu! Saknar alla.

Kommer även att starta en ny blogg som bara handlar om makeup, tips, ideer och saker jag lär mig på min utbildning! Kommer ha kvar denna bloggen där jag kommer fortsätta att skriva allmänt om vad som händer i mitt liv.
ILOVEMAKEUP.blogg.se kommer den nya bloggen heta, men den är inte redo att användas än då jag inte kommit på en design jag vill ha. Uppdaterar er när den är aktiv!

Kommentarer
Postat av: rebecca

STOOORT GRATTIS!! Du kommer rocka alskling :)

2010-06-16 @ 16:57:00
URL: http://labelsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0