Godmiddag!


Sitter med mitt älskade morgonkaffe och längtar efter en lång morgon promenad (för mig är detta morgon med tanke på att jag jobbar natt)! Bäst att rappa på så att jag hinner en runda innan jobbet, idag jobbar jag kväll för omväxlings skull! Jag är sjukt seg på att lägga in mina bilder, men så fort jag har ordentligt med tid så ska ni få ta del av ting och tang som har hänt här uppe i norr på bild!

Nu är det bara 8 dagar kvar (varav 7 arbetsdagar..)  tills jag sitter på tåget ner till Ljungby och 9 dagar tills jag är framme! Ljungby är egentligen ingen stad man längtar till utan mer längtar ifrån, men just nu kan jag inte vara gladare att få åka dit! Ska bli helt amazing att träffa alla igen!

Har jag förresten nämt att jag förlängt mitt hår? Kanske glömde det.
Men i vilket fall så blev det ingenting av tävlingen jag skulle vara med i, too little too late, så vi fixade det på annat sätt!

Nu blir det på med träningskläderna! Ciao.

Kommentarer
Postat av: rebecca

hhaha! OMG, soo true :)

2010-07-07 @ 20:21:10
URL: http://labelsandlove.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag ska med jobba natt nu ett tag :p är de bra? :)

2010-07-08 @ 19:24:37
URL: http://missunpredictable.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag håller helt med dig! Jobba natt kan vara de bästa jag gjort! De vill ja fortsätta med! =) Som du säger, man har ju hela dagen sen =) Snart dags för Ljungby för dig! Härligt va :D Kram!

2010-07-09 @ 14:09:28
URL: http://missunpredictable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0