make it your way



Att "Beach 2010" närmar sig med stormsteg är det nog ingen som missat! Förmodligen 90% av sveriges befolkning har nyårslöfte om en slankare kropp. Jag erkänner att jag är en av dem! Men alla kroppar har sin egen charm, även om man inte är en size 0. Det finns mycket man kan göra för att få sin kropp till det den egentligen är, fin. Att köpa kläder som sitter på rätt sätt och framhäva de "bättre" delarna är en sak man kan göra. Många känner säkert igen sig när jag säger att man ofta tar på sig på tok för stora kläder för att dölja sin kropp. Men det är inte speciellt smickrande, du ser bara större ut! Själv älskar jag oversize kläder, men det ska vara oversize på ett snyggt sätt.

Sen är jag förmodligen inte själv när det kommer till ångesten inför bad- och bikinisäsongen. Det har nog märkts endel här på bloggen! Men det är trots allt inte bara kroppen som är i fokus en solig dag på stranden, även de du har på dig spelar en stor roll. Jag säger det igen, köp en bikini/baddräkt som framhäver! Använd dig av alla dessa kulörer och former som finns ute på marknaden. En härlig färgklick på din solkyssta kropp är att rekommendera!

En personlig favorit hos mig är denna übersnygga bikinin ovan från Victoria's Secret. Den är inte speciellt färgglad, men jag älskar den! Djur mönster har följt med ett tag och jag kan garantera att det kommer stanna ett tag till! Det är absolut inte omöjligt att denna skönhet kommer sitta på min kropp i sommar. Enkel och snygg. Undrar om man kan beställa kroppen också?


Kommentarer
Postat av: Jennybenny

Åhh jag vill hem snart..... Kan inte ni momma hit och besøka mig & Stian snart då, hela familien tack:)

2010-01-15 @ 22:41:20
URL: http://[email protected]
Postat av: mary

så duktig du är :)

2010-01-18 @ 12:34:35
URL: http://memaryk.blogg.se/
Postat av: kicki

FIN! :D

2010-01-28 @ 20:29:37
URL: http://christinakicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0