Jag vill ha hår, massa hår!



Jag kan bli helt tokig på mig själv! Ena dagen känner jag mig som snyggast i kort hår och klipper av mig det, andra dagen saknar jag att ha långt hår. Har man en dålig hår dag sätter man bara upp håret i en stor knut, har man däremot kort hår har man inget val än att göra iordning de, om man inte vill se ut "hej kom och hjälp mig!". Nu var det inte länge sen jag klippte av mig håret då jag blev så sjukt trött på den fula mellanlängden. Och nu ångrar jag mer än allt att jag klippte mig.. Nu har jag bestämt mig! När det växt ut på ena sidan där jag nu har superkort, ska jag göra hårförlängning. En bra sådan!! En rekommendation till er som vill göra en hårförlängning - gör det inte på Studio C i Växjö. För ett par år sen när jag gjorde en förlängning där blev det katastrof! Jag tappade slingor hela tiden, hår kvalitén var kass och det höll i ca 6 veckor. Jag valde att ta ut håret på egen hand då det annars hade kostat mig 400:-/h att ta ut det hos dem. De räknade med att de skulle ta minst 3h att ta ut det. Och efter att ha lagt ut över 3000:- på förlängningen som var katastrof var jag inte så sugen på att gå dit igen. Jag har alltså lärt mig en stor läxa: När man har en ful mellanlängd, håll ut! Det tar inte långt tid innan den är borta och ditt dröm hår snart sitter på just ditt huvud :)


Kommentarer
Postat av: angi

Ja fy. Kan ju säga att vi har samma prob på en salong här i vbg med. Betalade 5000 för mitt löshår som jag tappade efter en halv vecka. fick med ta ut mitt själv då de kosta multum att ta ut det där.



det bästa du kan göra är att köpa tejp-hår som du lätt fixar hemma med hjälp av en vän. allt går kring 1300:- och är precis samma kvalitee om inte bättre än på salong.

2010-01-15 @ 19:52:30
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0