fredag, det är en bra dag det.

Nytränad och nyduschad! Underbart. Nu ska vi strax beställa mat, för min del blir det tonfisksallad! Hade kunnat leva på det, utan tvivel. Det har hänt endel roliga saker idag. Vi valde att hämta vår lille Sture, Pappa kom hem, jag hämtade ut mitt paket jag beställt, bra träning och sist min absolut inte minst så fick vi låna bilen en dag till så att vi kommer iväg till Sala redan på fredagen! Nu ska jag mysa med familjen massor ♥

Jenny är galet saknad, kom hem sis ♥


Kommentarer
Postat av: angi

sötnöt. Tack detsamma.



Jag vet att tajmahl (Sån du ska ha i så fall-----> http://www.tajmahal.se/akta-har/remy/silikontrens-c-133-1.aspx) har bra hår eller rapunzel of sweden.



Det är en silikonträns man köper då man ska ha lim+tejp till (sitter hårdare med lim+tejp än bara tejp)Min kompis hade i sitt 6 månader. Jag hade mitt 3 månader pga löshåret växte ut så jag fick sätta om det. (det lossnade alltså ej)



Tänk dig en dubbelmacka. Först tar du en bit löshår (omkring: 5cm) + tejp+lim+på hår+löshår med lim och tejp igen. som du trycker med hand eller varm plattång. Haha det är super enkelt. =)Finns massor av beskrivningar =)



Krrrram

2010-01-15 @ 21:10:18
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0