♥ makeupstudion


Nu har jag suttit i timmar och lyssnat med halva örat på roast hos Josefin. Ganska kul faktiskt! Ingen som vågat sig på att roasta mig än! Det jag lagt mest uppmärksamhet på är makeupstudion och deras produkter! På min utbildning kommer jag att få en smink väska på ett värde av lite mer än 20.000:-, vilket innebär allt på deras hemsida. Enligt mina noggranna beräkningar jag gjort (kalla mig nörd eller bara sjukt intresserad), så går allt22.813:-. För er som är intresserade av deras produkter finns de att beställa här! Har sagt det förut, men jag längtar så mycket att hela min kropp skriker!! Och nu när jag kollat på alla deras produkter och insett att jag kommer få allt de, eller få är väl att ta i, men i kursavgiften på 43.000:- ingår makeup väskan som är på värdet av ca tjugotusen, längtar jag ännu mer. Med All Rätt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0