male models


Nu är jag hemkommen efter en hel dag med Rebecca, varav fyra timmar spenderades hos frisören! Det tar tid att bli fin. När jag satt där drömde jag mig bort till make-upernas värld och hur gärna jag vill börja nu!! I slutet på kursen ska vi göra en slutprovsuppgift: modellfotografering, och jag vill ha med killar också. Iaf en, som jag borde börja övertala nu för det kommer förmodligen inte bli lätt! Niclas står överst på min lista av manliga modeller. Hans markerade käkben och skarpa drag i ansiktet kommer bli kanon till detta! Så Niclas, bara så du vet, så kommer jag inte ge mig även om det innebär att jag måste åka ner och släpa dig i benen upp till Göteborg! Och när jag åker hem till Varberg ska min söta lillasyster få agera som smink docka, även Olivia och Pia kommer få stå ut med mig, haha.

Någon annan kille som vill agera modell? Hör av er!!

Imorgon bär det av till Ullared (igen!) med Emelie och Rebecca, kan inte bli annat än kul! Och på kvällen blir det fest (igen!!), kan inte bli annat än kul de heller!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan, klockan ringer 07.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0