because I'm bad.

Veckans dåligaste update går till... trumvirvel... ERICAHELIN! Här har inte många inlägg blivit gjorda på ett tag, 3 dagar för att vara exakt. Men min hjärna står just nu på noll och jag orkar inte med tråkiga updates om vad som händer i min vardag just nu heller, för det händer inte ett skit mer än det vanliga som ni hört 1756930 gånger!

Något förlag?

Har i alla fall fått världens roligaste nyheter, men kan inte avslöja något än! Sen ska jag försöka ta mig till Oslo i början på februari och besöka alla mina nära och kära vänner och familj. Och på fredag bär det äntligen av till Sala!

Sen måste jag säga att sminkningen ovan är helt fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: Poffe

"dåligaste" de heter ju faktiskt "sämsta" i sverige:D

2010-01-21 @ 00:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0