happy fucking new year

Jag välkomnar 2010 med öppna armar! När makeup och hår var perfekt begav vi oss till Susan och Uffe som stod för ett riktigt roligt kalas med exotisk planka, massvis med alkohol, lekar och härliga människor. Mitt uppdrag under middagen var att hålla ett välkomst tal tre gånger, ni kan tänka er hur jobbigt det var sista gången när jag ställde mig upp och välkomnade folket för tredje gången, men det var sjukt kul! Champagnen sprutade vid 12 slaget sen begav vi oss till ny fest och därefter ännu en fest. Vart jag lyckades ta vägen sen diskuteras inte. Men är glad att Henke hittade mitt bankkort i taxin!!! Emelie fick äran att hämta mig efter jobbet kl. 07.00, så jag hjälpte henne med hästarna. Gick i säng vid nio på morgonen och vaknade efter ett! Ja, med tankarna om att 2010 ska bli ett kanon år trots att starten inte är värd att nämna, typ. Någon som var pratglad var Fredrik som ringde stup i kvarten och jag vill inte påstå att man blir ledsen av att höra hans härliga dialekt! Nu ska jag fixa iordning mig inför mötet med Robert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0