100105 - Operation Ullared

Spännande dag på Gekås med blondinerna idag! Det första vi ser när vi kommer in är en stor skylt där det står "inspelning i varuhuset pågår". Utan att tänka kollar vi på varandra och fixar till håret i ren panik, löjligt, men kul! Haha. Tyvärr såg vi inget kamera team under hela vistelsen och det var väl lika bra det! Kom hem med en enda sak till mig själv.. EN SPARBÖSSA! Som man dessutom måste öppna med konservöppnare. Perfekt för mig! Jag är urusel på att spara, men slösa är jag expert på. På hemvägen stannade vi hos min kära mor som bjöd på underbar mat, underhållning och visst hade vi lite julklappsbyte också! Nu är jag härligt nyduschad och snart åker kläder och make-up på inför utgång! Men först: äta Jonas nylagade mat. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0