damn, she's a sexy bitch



Har suttit i soffan i princip hela dagen och vart helt paralyserad. Det har varit en galet rolig helg i Ljungby och det tog på krafterna! Och att Rebecca åkte till USA idag gjorde inte saken bättre, ett år utan henne blir tufft. Men det ska bli super kul att hälsa på henne i N.Y! Denna veckan blir det träning för hela slanten. Nu kan jag inte skylla på att jag inte har tid för jag har verkligen all tid i världen! Hoppas att Jenny och Stian hittar en fin lägenhet snart så jag kan åka upp till Oslo också. Saknar alla där.
Till bilden ovan då. Megan Fox. Vad ska man säga? She's smoking hot och förmodligen en av de sexigaste kvinnorna som gått i ett par skor!
Nej nu ska jag göra något med mitt liv, kommer få liggsår om jag fortsätter såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0