I'm back !

Eftersom att jag fått flertal klagomål från endel av mina blogg läsare är det nog bäst att jag skriver en rad eller två. Jag är i Råneå nu och har vart i 1,5 vecka, sisådär -30 här jag enormt mycket snö! MEN det är lugnt och skönt och det toppar allt! Bastun besöks i genomsnitt varje kväll, biljardbordet går hett och snöskotrarna körs till nya hastigheter. Men i 10 dagar framöver bli det ganska lugnt för min del.. Går på penicillin nu och min kropp är helt slut. Så trött att jag knappt ens orkar äta..

Igår var vi iaf och kikade runt på det stora köpcentret vid finska gränsen och imorgon ska vi ut och äta! Kusin Ramona och hennes vän Otilia är här också vilket gör vardagen mer fartfylld.

Här uppe försöker alla para ihop mig med deras söner, hm? Tack, men nej tack!

Nu är energin slut och jag ska lägga mig och sova, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0