love surprises

 

Min familj är ju bara för bra! När jag kom hem ikväll så hade dom köpt smörgåstårta, tårta och plockat fram massa fördelsedagspresenter för att fira min och lillebrorsans B-days (jag 20e, dennis 22e).

 

I paketen fanns bland annat pengar, presentkort på IKEA på 1000:- uppskattas alltid och massa skönhetsprodukter från min storebror (antar att hans flickvän hjälpt honom med det.. haha).


Imorgon kommer Jenny, Stian och älskade Allice hit, men jag hinner inte träffa dem eftersom jag åker till Ljungby tidigt.. Får bli en tur till Oslo snart igen!


Fick mitt schema idag som börjar efter nyår på The Studio. Ska jobba åtta helger i rad plus vardagar!! Det är inte rättvist. Men det är pengar och jag älskar pengar! Ska dessutom jobba 22a och 23e december nu.


Nu ska vi klä granen tillsammans och sen ska jag lägga mig i bubbelbadet och njuta ♥
Denna veckan har tagit knäcken på mig. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0