Oslo baby

Jenta mi somnade sött i morster's trygga famn

mamma säger att tjocka barn inte kan le, men det kan jag, kolla moster!

I lördags åkte vi till Oslo för att besöka min syster och hennes lilla familj samt gå på dop! Moster's lilla jenta Allice Madicken är så fin så man inte kan sluta titta på henne. Så liten! Hon ser så stor ut på bilderna men i verkligheten är hon mini, lilla dockan ♥

På hemvägen åkte jag med Hanna, Fanny och Linda. Grät och magen krampade i princip hela resan av allt skrattande! Så härliga tjejer de där så jag finner inga ord. Hade vi inte haft jobb och skola att tänka på hade resan fortsatt hela natten och tagit oss till oanade platser!

Nu har det mesta av all stress släppt och alla proven är i princip avverkade, bara tre ynkliga, små, pytte dagar kvar i skolan med prov! Kan ni förstå? Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men givetvis kommer jag vara världens lyckligaste och det ska bli underbart att skolan är över samtidigt som det kommer vara tråkigt att inte få träffa alla som vi gör nu. Min klass är grym!

uppdaterar mer imorgon, ögonen orkar inte mer nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0