s-l-i-t-e-n

Mitt fin-fina diplom jag fick igår! Kan inte annat än att säga att jag är stolt över mig själv.

På avlutningen igår firade vi massor, drack champagne och gick sedan vidare till Chez Amis och och åt god mat, kändes konstigt att säga hej då till alla fast man vet att vi kommer träffas igen, men aldrig mer i skolan!

 

Jag är helt utpumpd just nu. Stressen som man haft i kroppen denna veckan och samma dagar fulla med jobb! Dessutom börjar en liten parasit gnaga inuti mig. Har haft feber på jobbet idag vilket inte är speciellt välkommande. Men ju mer man tänker på det ju dåligare mår man, så jag har inte hängt läpp! Sen kom en av cheferna in runt 18 tiden och bjöd på vin, rätt soft. Har jobbat på kontoret denna veckan (ville slippa sminket med tanke på stressen i skolan), så jag och 2 tjejer till satt och njöt av ett par glas rött, bra musik och jobb! Imorgon blir det återigen jobb =)

 

Efter jobbet blev det mys och nu är jag så trött att jag knappt ser vad jag skriver. Hörs imorgon när jag kommit till Varberg! Puss


Kommentarer
Postat av: estefanipedersen'

Grattis. :D Det är du värd. Du är grym going. <3

2010-12-17 @ 12:45:22
URL: http://klarattmotasanningsdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0