just some crap

Igår var verkligen en perfekt fredag! På kvällen åt vi entrecôte och potatisgratäng hemma och bästa Olivia kom och gjorde oss sällskap. Sen hoppade vi i bubbelbadet och njöt med lite vin.. Efter det toppade vi kvällen med manikyr, pedikyr och gamla minnen! ♥

Idag var jag ju som sagt på wellness center här i Göteborg och gjorde kroppsskanning och livsstilsanalys, fick ta med en valfri person och jag valde pappas fru Pia! Det var inte så farligt som jag trodde men livsstilsanalysen talar för sig själv! Mina fettnivåer och allt var normalt (??!!) men min metaboliska ålder var 35.. 35!!!!! Hur sjukt är inte det? Så nu ska det bli ändring på detta och som tur är har jag PT-Patrik till hjälp 24/7. Thank God! Okej, jag är inte tjock men vem vill inte gå ner 1 kg eller 12? Haha!

Han även med en fika med Robin och Mange, mysigt! Dom är bra dom.
Nu väntas besök från A, long time no see ;)

Gotta go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0