freeeedag


Jag saknar denna lilla donnan galet mycket redan! I mina ögon är hon världens finaste, Allice Madicken ♥ På bilden ovan är hon dock lite sur på moster som heeela tiden skulle ta massa jobbiga kort.. Så hon gav mig sur-blicken. Erica är ovanligt morgonpigg idag och har hunnit med massor på morgonkvisten! Nu är det snart tid att åka till jobbet och efter det hem till Varberg! Hoppas på att vi firar min B-day ikväll (fyller på måndag), men åker till Ljungby imorgon så då hinns det inte.

Nu håller vi tummar och tår för att inga benbrott uppstår på väg till jobbet! Gatorna i Göteborg är glashala och icke sandade, varför dom nu inte är det!? Puckon. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny & Allice

<3 åhh min bebis

2010-12-17 @ 19:21:08
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0