yesterday is a mystory

Jag måste börja med att säga att Ljungby ändå är en fantastisk stad, ibland! Gårdagen var storslagen och helt galen. Anlände klockan två och då startade även alkoholintaget! Den höll mig mätt hela dagen, kvällen och natten men jag är glad att jag ändå åt den där lilla frukosten hemma klockan nio! När outfiten var på, sminket på plats och håret fixat begav jag mig bort till Fanny och Linda, sminkade lite, drack inte så lite, dansade, sjöng och rockade! Sen gick jag vidare mot Terraza och festade till det med Ljungby Hockey. Träffade såå många gamla kändisar som jag inte sett på år och dar, kalas kul =) Mitt minne från kvällen är dock väldigt suddigt och visst är det roligt att få höra massa roligt dagen efter? haha! Pulsade i 30cm snö fram och tillbaka genom stan ett par gånger inatt och vaknade som ett frågetecken - fortfarande berusad.
Hälsade på Tobias och Maria i deras nya hus och drack ofantliga mängder kaffe för att förhoppningsvis nyktra till lite och det hjälpte aningens haha!
Sen hälsade jag på Fancy och Lincy och diskuterade gårdagen, verkar som att de flesta har svårt att minnas gårdagen haha!
Maten stod på bordet när jag kom hem till Niclas och Rebecca igen och soffan har vart min kärlek sen dess.
Nog om pinsamheter! Nu laddar vi inför den 25e ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0