Det är en dans med svåra steg, den där kärleken.

 

 

Pustar ut! Provet igår gick faktiskt bättre än väntat trots min dåliga planering med plugg. Fast å andra sidan så är väl meningen att vi ska kunna allting? Hur kan vi annars sminka så bra? Jag vartfall sjukt lättad att det är över, nu är bara frågan vad det blir för betyg, det gör mig nervös.

Ikväll har vi slutprov i uppdragsförståelse. Vi ska göra en Marilyn Monroe och bröllopsmakeup =)

Livet är riktigt gött nu. Jag har så sjukt härliga människor omkring mig hela tiden som sätter guldkant på min vardag!

Just nu har jag sån fruktansvärd längtan till torsdag, excited!!

Enough, nu ska jag duscha och laga mat! Hoppas på härligt middagssällskap =)

P.S - när någon klipper sig och färgar håret som mig tar jag det som en komplemang, jag menar, det är ju bara positivt ;) haha!

Oh snap!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0