24 december 2010.

hej hej hallå!


Mitt lilla blogg uppehåll (som har blivit ganska ofta nu) beror på alldeles för mycket att göra och för lite fritid.


Idag är det julafton som de flesta förhoppningsvis vet. Har fått massa fina saker! Tur att jag fick ett presentkort på IKEA när jag fyllde år för jag måste införskaffa mig något riktigt stort som jag kan ha alla mina skönhetsprodukter i! Just nu har jag 5 stora (!!) lådor som inte går att stänga för att dom är överfulla, trots att jag rensat ut massa.. Bara det jag fått idag fyller en låda. Jag äääälskar allt som har med smink och skönhet att göra och det märks nog när man ser allt som finns i mitt rum haha!


Nu är jag glad att julen snart är över för jul-känslan började infinna sig väldigt mycket för tidigt i år.


Ser fram emot att åka till Ljungby den imorgon och kalasa som aldrig förr (eller som i lördags, för det var grymt)!
Den 26e kommer Fredrik och besöker oss i lilla staden, gissar på att det kan bli en liten utgång även då.

Nu ska jag packa väskan till imorgon så att jag slipper stressa med det imorgon. Sen ska jag ta mig ett glas glögg och sjunka ner i soffan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0