it was a joke !

haha, bilden nedan är faktiskt på mig. Men nej, jag är inte gravid! Detta är resultatet på min mage när jag fått i mig för mycket mjölkprodukter, så en enkel slutsats på det är att jag förmodligen gått och blivit laktosintolerant! Min stackars mage lyckas växa mer än tio gånger sin normala storlek, vilket gör att den ser GIGANTISK ut! Hemsk. Så nu har vi fått ett smakprov på hur det kommer se ut när jag faktiskt är gravid haha. Som tur är börjar den sjunka ihop igen och återfå sin platta form. Men nu har jag lovat mig själv, ALDRIG MER PANNKISAR TILL KVÄLLSMAT!

Så vill jag passa på att gratulera min fina syster och stian som fick reda på att de blir en liten jente dom ska få i slutet av september ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0