1 APRIL!

Jag älskar denna dagen, just för att man får luras. Har nog aldrig lyckats så bra med ett april skämt någonsin i mitt liv, all kred till mig haha! Mitt skämt bestod av ett sms som skickades ut till nära och kära.

"Jaha, då har man spenderat natten på sjukan.. Körde in med skotern i ett träd igår vilket resulterade i en hjärnskakning och bruten arm!"

Mamma: Ringde upp och var jätte orolig samtidigt som hon tyckte jag var klantig.
Pappa: Ringde upp fly förbannad och frågade hur det gick med skotern, haha! Han såg sina pengar flyga iväg.
Josefin: "inte nog med att du krockade en moped och fick ligga på sjukhuset nu tar du en skoter också!"
Emelie: Fick tillbaka ett sms "april april?" Henne kan man aldrig lura..
C: Ringde och va söt som vanligt!

Osv!

Självklart spelade jag med när dom ringde. Sa att jag hade rosa bandage, det var mörkt ute och jag körde för fort så jag såg inte trädet, skotern klarade sig med mindre skador haha. Sjukt trovärdigt skämt med tanke på att jag ofta är ute och kör skoter! Kul dag detta, skrattar fortfarande =)

Har ni lurats idag?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Detsamma pudding :)

2010-04-02 @ 15:13:01
URL: http://missunpredictable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0