home.

Okej, idag har jag lovat Jenny att ligga i soffan heeela dagen, dricka the och æta frukt.
Men jag har ingen frukt hemma, typiskt..
Orkar jag gå till Ica? Just nu, nei.

En sak jag ælskar ær handkræm! Eller handvård øver huvudtaget! Hænderna anvænder du hela tiden och de syns hela tiden. Man kan aldrig få før lena hænder eller før fina naglar =) Och jag som ær narkoman nær det gæller att tvætta hænderna och anvænda antibaktriell handkræm, behøver återfuktning! Ska fixa mina naglar idag, heeelt omøjligt att hålla lacket fint nær man jobbar i butik och før att inte tala om nær man tar bort alarmen på klæderna. Får måla mina naglar varannan dag minst.. Jaja, hur kom jag in på detta? haha.

Jaa, det hænder ju inte speciellt mycket nær man ligger hemma..

Fick reda på att Telia i Ljungby blivit rånat inatt. Sprængt kassaskåpet och tagit alla mobiler och datorer!
Men det kan inte vara så svårt att gøra inbrott i Ljungby, poliserna ær ju totalt jævla værdeløsa och sløsar sin energi på att jaga fjortisar och hælla ut deras dricka. Inte før att det ær något fel, men det finns væl bættre saker att gøra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0