I'm going home!

Okej, efter långa dagar och nætter av tænkande har jag kommit på vad jag ska gøra.
Att bo i Oslo just nu ger mer utgifter æn inkomster kænns det som! Och eftersom att jag ska ivæg till N.Y har jag endel att ta hand om. Jag trivs jætte bra hær, så inget har med det att gøra. (mer æn att min syster bara tænker på sig sjælv och aldrig ær hemma ær i och før sig en liten anledning).
Så jag har bestæmt mig før att flytta hem till Varberg i slutet av september! Chock, jag vet.
Hur detta ska gå får tiden utvisa.
Kommer kænnas vældigt konstigt att flytta hem till familjen efter att ha bott sjælv i næstan 4 år. Men det kommer gå bra. Nu ska jag søka massa jobb, det førsta bli nog som kassør på Zara i Kungsbacka.
Kan ju trots allt gå hela oktober utan jobb och ændå få løn den månaden!
Jag kommer slippa betala hyra, mat osv och kunna spara mer pengar! Det handlar ju trots allt bara om ett par månader!

Jag har bott i Oslo i tre månader nu.
Tre månaders minne før livet, och framfør allt erfarenhet!
Det finns så mycket jag vill gøra nu och N.Y ligger høgst på listan.
Nær jag kommer hem dærifrån ska jag utbilda mig till Make-Up artist!
Tro det eller ej, men har redan børjat ansøka =)
And I won't take no for an answer.

So, now you know.
Feel free to ask.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0