ge mig goda nyheter M.

Innan jag hoppar in i duschen behøver jag en kopp kaffe och stund vid datorn før att vakna..
Jag hoppas att Marcus ringer mig idag. Han har ju mitt privata nummer också ;) Undrar varfør han frågade efter det? haha, skæmt o sidor.

Haha, alltid lika trevligt nær Mia ringer på morgonen. Hon har værldens øverskottsenergi alltid!
Medans en annan ær som en zombie.
-Kjære søte! Hvorfor flytte? Har de hendt noe? Snakk med Mamma-Mia nå!
Haha, helt sant. MILF utan dess like! Mia ær bra hon =)

Idag ær dagen dær de flesta tænker "Gud va gott med helg nu!"
Medans jag tænker "Gud va kul att jobba till 21.30 en fredag, dessutom inte vara hemma førsen 22.15, sen upp och jobba till 18.30 på lørdag.."
Haha jag ska inte va så negativ. Jag ælskar mitt jobb, trivs med mina medarbetare. Inget att klaga på egentligen, mer æn de sena tiderna då.

Och skulle min øverføring till Zara i Kungsbacka gå igenom behøver jag inte alls jobba så sena tider før de stænger tidigare.

Nu måste jag hoppa in i duschen.




Kommentarer
Postat av: Mamma- Mia

Energi?? Moi?? Skjønner ikke hva du snakker om, lille søte =) Hihi... Håper du har en fin dag!!

2009-09-14 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0