varberg ♥

Idag gick jag upp mycket tidigare æn jag behøvde.
Just før att det ær skønt att gå upp i tid, slippa stressa..

Idag ska jag prata med chefen (något jag inte ser fram emot!).
Men jag gør vad jag vill och hon får leva med det.
Exakt om två veckor jobbar jag min sista dag på Zara i Oslo.

Jag ser faktiskt fram emot att bo hemma nu! Jag ælskar vårat hus, bott dær sen jag var bebis, Olivia bor 50 meter ifrån mig, jag kommer ha så mycket tid før træning, hemlagad mat på bordet varje dag, umgås med mina syskon, slippa tvætta, ta mitt kørkort, hælsa på farfar varje dag♥ osv osv..
Okej, nu længtar jag verkligen hem!

Ska bli skønt att få ett eget rum, så man kan stænga dørren om sig! Inte precis vad jag och Jenny kan gøra nu.
Kænns bra att sova vægg i vægg med rummet vi gjort om till ett gym :)

Tur att Jenny och Stian åker med hem den helgen. Kan behøva någon som bær mina væskor! (och då syftar jag inte på husmusen som ær stark som en kattunge!) :)

Nu længtar jag verkligen till att ta kørkort! Och nær jag gjort det ska jag ta med mig lillasyster och Olivia till Ge-Kås!

Vill børja packa nu!!

Nej, nu ska jag gøra mig iordning och førbereda mig mentalt infør møtet med chefen!
Wish me good luck. Skriver jag inget inlægg ikvæll, ring 112.

Haha, ha en bra dag =)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0