all in

Helt underbart att vakna upp idag och veta att det bara ær lørdag!
Något som inte ær så underbart ær Jenny som alltid lyckas ringa mig nær jag har sovmorgon.
Well, well. Funderar på om jag ska haka på henne och Stian till sats! Hostan ær værre idag æn igår..
Jag klickar snart alltså! Kan jag inte bara få vara frisk!?

Idag kommer Mary och Emmy hit =) Superdupermegakul.


Sis & Jag myste framfør Gossip Girl i torsdags!


Værldens søtaste Majsan ær lycklig nær hon får æta dagens enda måltid, burkchampioner!
 

Værldens bæsta Emmy bara ælskar sina nudlar!


Værldens roligaste Johannes kørde en annan variant och tænkte mætta magen med chilinøtter! Haha.

haha, fick ett sjukt roligt sms inatt!

Nu ska jag ta en dusch och invænta mina efterlængtade gæster.

Hoppas ni får en bra lørdag =)

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0