torsdag

Goodmorning sunshines =)

Stællde min klocka på 8.30 idag før tænkte spendera några timmar på gymmet innan jobbet.
Efter mina host attacker på tio minuter ændrade jag planerna.
Vill verkligen inte riskera att blir sjuk igen. Men vill verkligen (!!!) træna.
Dagens i-lands problem :P

Skippar træningen idag och trycker i mig massa frukt.
Bra beslut kanske.

Nu sitter jag och lyssnar på Hey there Delilah, och får massa minnen från ettan på sunnerbo. Saknar att sitta med min klass i mode salen och snacka om allt och ingenting.

Imorgon jobbar jag tidigt, skønt!!

haha, søtaste Mia ringde nu. Hon ska låna lægenheten måndag-tisdag och som tack køper hon en ny I.D foundation till mig =)

Nu ska jag ta en lång dusch.

Hoppas ni får en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0