rise and shine

Det ær sjælvmord att gå upp klockan sju. Jag brukar tycka det ær skønt att komma upp i tid och få ut mest møjligt av dagen, men just nu ær jag helt død.

3/6 jobb dagar avklarade denna veckan, 3 more to go.

Idag har jag bott hær i exakt tre månader. På fredag næsta vecka nær jag åker hem har jag bott hær exakt 100 dagar! Tiden har gått så sjukt fort.

Længtar hem efter svensk mat. haha! Trøtt på knæckebrød :P

Pratade med Zara på kungsmæssan igår btw! De verkade intreserade och skulle ringa.

Det har vart så sjukt underbart væder denna veckan! Strålande solsken men ændå isigt i luften.
Får en hærlig kænsla i hela kroppen.

Dax att dra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0