smoking hot

Då sitter man hær igen efter en lång dag med jobb och træning!

Att gå till sats ær som att komma till himmeln!
Så sjukt många fina killar dær. Man blir ju inte mindre motiverad av att kolla på de precis!
Længtar dit vart enda dag så man får titta lite ;) haha.
Idag fastnade mina øgon på en som trænade precis framfør mig nær jag stod på løpbandet!
Så hett att se en kille træna, faktiskt.
Mums.

På tal om snygga killar førresten, så stod jag och kordinerade frontbordet idag. Så går det førbi en sjukt het kille och sæger "det dær blir ju riktigt bra" samtidigt som han ler så jag smælter.

What a day!

Længtar till lørdag, før då jobbar inte jag! Æntligen fri helg igen.
Ska vara på sats hela dagen. Gott!

Jag som blev så lycklig av att ha fått en egen lægenhet i detta huset blev alldels åt andra hållet idag!
Oskar har en græns att man måste bo hær minst ett år før att få flytta in. Ta mig i baken gubbe! Jag ska till New York till våren! Så Jenny får allt stå ut ett tag till. Vi båda sparar pengar på det, med delat hyra. Hon ær ju ændå alltid hos Stian....
Jag som ville ha en egen lægenhet igen..

Sova - træna - jobba - sova - træna jobba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0