Uppsægelse dagen!

Ja, då var æven denna stressiga dagen avklarad!

Givetvis var chefen sjuk idag, så ringde henne.
Sa att jag ville sæga upp mig før att flytta hem till Varberg, hon førstod precis!
(lucky me). Iaf, efter samtalet blir jag påmind om att jag kan kan øverføras till en anna Zara butik.
Så jag ringer Markus på huvudkontoret (som dessutom har værldens sexigaste røst) och sæger att jag vill øverføras till Zara i Kungsbacka! Så han ska gøra allt som står i hans makt før att jag ska øverføras.
Nu hoppas jag att Gud ær på min sida!

Nær jag droppade nyheten på jobbet idag blir det blandade miner.
Amal børjade næstan gråta, likaså Karoline. Maren ville flytta med mig.
Camilla kænde før att skræmma mig på lagret, vilket fick mig att gråta. Haha.
Micke har bara ett ansiktsuttryck. Sofian kramade om mig och bad mig stanna.
Natacha sa: "OH NO!" haha.
Sen træffade jag inte så många mer idag.

Det kænns trist att læmna alla på jobbet, vi ær som en stor norsk-svensk-amerikansk familj!
Jaja, det ær ju trots allt två veckor kvar.

Nu ska jag kolla på Idol, på tv4.se...

Gleder meg til og komme hjem ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0