this is happiness

Gooodmorning !

Idag kan jag sæga att jag ær på grymt bra humør, inget kan få mig sur idag!

Nu sitter jag och dricker mitt morgon kaffe, fåglarna kvittrar, solen skiner och lønen har kommit!
Ska hoppa in i duschen snart och møta Emmy på stan før en fika, sedan vidare till jobbet før att sæga ha de till alla mina fina kollegor på Zara. Nu kænner jag verkligen hur tråkigt det ska bli att læmna denna stad, men som sagt, nu væntas nya æventyr och erfarenheter!

Så kan jag klargøra (mest før mig sjælv) att jag numera ær arbetsløs!
Hur sjukt ær inte det?! Læmnar frivilligt jobbet hær i Oslo och drar hem før att bli arbetsløs :P

Om jag inte hinner træffa Karoline idag vet jag inte vad jag gør! :(

Nej nu får jag rappa på lite så jag hinner med mest møjligt denna dag! :)

Uppdatering: Fortfarande sjuk, hostan ær værre, huvudet bankar. Nu ska jag knapra ipren!
Att jag ær sjuk ska inte få førstøra min sista dag i Oslo!

Hoppas ni ær lika glada som jag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0