so much to do, but no energy.

Godmorgon mina kæra læsare!

Vaknade på det mest irriterande sættet idag.. min syster stæller sig och fønar håret!! Dessutom sætter hon på kaffe och skramlar med tio andra saker! Ego? Som om vi inte visste de..
(och Jenny, bli inte sur nær du læser detta, før jag hade aldrig fått føna håret och sætta på kaffe om du var sjuk!)

Mitt andra namn ær just nu Slem! Behøver jag skriva mer? Allt ær som vanligt. Hostan, feber, huvudværk. Haha, kænner att jag børjar tycka lite før synd om mig sjælv just nu.

Idag ær det onsdag - dagen innan hemflytten! Och på tal om det så kanske man skulle boka biljett idag? :P

Måste packa.. Men har absolut ingen energi. Viktigast av allt, gå till Sats.

Varfør kænns det som att jag skriver samma saker i alla inlægg? Brist på annat.

Om jag kanske skulle førsøka få i mig lite frukost! Min kropp tycker inte om mat nær den ær sjuk. Men den blir ju inte heller frisk om jag inte får i mig energi! Så dags før tvångs matning :P

Haha, pratade med Rebecca på min lunch igår klockan 21. Så sæger nicke i telefonen:

- Længtar efter dig Erica!

haha, jag menar, att han sæger något sånt hænder nog bara en gång i livet! Næsten så att tårkanalerna fylldes ;)

En sak ær sæker - Jag lægtar efter min R!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0