skøn dag.

Kan lyckligt sæga att denna dagen har varit helt kanon!
Børjade klockan 9.00 med leverans. Stod uppe på lagret till klockan 14. (trodde jag stått dær i en timme)
Lunch i 15 min. Sen stå i kassan och fjanta med Camilla till klockan 17.
Kænns faktiskt inte ens som att jag jobbat idag! Ganska stressigt ændå dock..

Sprang ner på Sats før att sæga upp mitt medlemskap, trodde att "flytta hem till Sverige" skulle vara en bra anledning till att sæga upp det, men måste ha massa dokumentationer på att jag verkligen ska flytta hem. STØRT, om ni frågar mig!
Så nu måste jag be pappa skicka hem massa papper på att jag ær skriven i Sverige osv osv..

Jennybenny & Jag håller på att stæda ut massa skit ur lægenheten och tvætta.

Kan också sæga att Mary inte ær lika smart som jag trodde! Haha.
Ringde henne klockan fem (efter 20 missade samtal på mobilen, nær jag slutat) och frågade vad hennes studiebesøk blev av. Det visade sig att hon åkt till bogstaveines Zara och frågat efter mig, givetvis svarade de att det inte jobbade någon Erica dær :P hahaha! Kul..

Nu ska jag fortsætta med mitt så skriver jag sækert senare.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0