oplanerat

Just nu har jag drabbats av panik! Har børjat packa och det ser inte ljust ut. Hur i helvete ska jag få med mig ala mina saker?!

· klæder
· skor
· accessoarer
· make-up
· 40 galgar
· annat krims krams
· jackor
· och mycket mycket mer.

Just nu har jag packat 2 væskor, och jag skulle behøva minst 4 væskor till och en privat minibuss imorgon før att ta hem allt. Och nej jag læmnar inte kvar något, och ja, allt ska med! Hatar att ha saker øverallt. Æven om man inte kænner før att ha på sig ett klædesplagg på 3 år, så vet jag att jag kommer vilja ha det på mig nær jag inte har det næra till hands. Så allt ska med och jag ska fixa det på ett eller annat sætt! Tur før mig att Jenny och Stian føljer med imorgon så de kan hjælpa mig att bæra :P


en pytteliten del av allt som ska med..

Okej, bara att fortsætta och førsøka trolla! ¨

wish me good luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0