lørdag = jobb

Jag kænner på mig att denna dagen kommer gå fort!
Hoppas på att Markus ringer idag..

Kanske man får se en glimt av sis & stian i helgen? ♥

Funderar på om jag ska køpa ett par skor idag. Zara såklart. Høst sko, vældigt coola!

Haha glømde sæga att jag och Maren fick utskællning av en kund igår. Och alla som kænner mig vet att jag har kort stubin! Hon stod och berættade før mig hur fel jag hade (allt børjade med att hon ville ha tillbaka pengarna før ett par tights hon køpt før 2 månader sen, dessutom hade hon inget kvitto), men jag kan Zaras regler, det kunde inte hon! Så tillslut får Maren ta øver medans jag førsøker dra några djupa andetag i hopp om att lugna ner mig sjælv typ :P Haha, det var kul!
Norskarna ær så sjukt snåla och de førsøker hitta vartenda litet fel i ett plagg før att de ska få avdrag! (Det kan vara en liten tråd som hænger utanfør sømmen som bara ær att klippa av, men enligt dem så ær hela klænningen sønder!)
Men tråkigt før dem, så ger inte Zara avdrag ;)

Nu måste jag klæ på mig och borsta tænderna!

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0