lørdag i all æra

Har knappt kunnat hålla øgonen øppna sen jag kom hem från jobbet, men trots detta hjælpte jag sis med hår och make-up!

Har blivit bjuden på tre fester denna lørdagen nu, men hade varit mer død æn levande om jag hade gått ut idag!

Sista lørdagen på Zara i Oslo.. En dag med sjukt mycket folk, stress och mænniskor man bara vill sætta ett nackskott på! haha..

Pløjt igenom ett par avsnitt idol och længtar till næsta på tisdag.

Nu ska jag ta mig i kragen och lægga mig i badet, sen ska jag sova! Struntar helt och hållet i om jag sover bort hela dagen imorgon, før efter 6 dagars jobb i rad, førtjænar jag att sova. Længe!


hår & make-up by me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0